ZIURTAGIRIEN ESKAERAK

Ziurtagiriak eskatzeko, NAN aurkeztea derrigorrezkoa da. Ekainean gainditutako mailen ziurtagiriak uztailaren 15etik aurrera eska daitezke; IKASGUNEA plataformaren bidez ere lortu daitezke..

2020KO IRAILEKO AZTERKETEN EGUTEGIA

- IKASLE OFIZIALAK

- IKASLE LIBREAK

"1. eta 8. arteko ikasgeletan azterketa egin behar duten ikasleak (BANAKETA ikusteko sakatu hemen), aparkalekuko sarreratik sartu beharko dira eskolara; beste guztiak, ate nagusitik. Banaketa honetan adierazten ez diren hizkuntza edota mailetako ikasleak ate nagusitik sartuko dira eta hor, tokatzen zaien gela ikusiko dute"

Osasun-egoerak okerrera egingo balu, eta azterketak ezingo balira bere garaian egin, aldez aurretik jakinaraziko genuke.

2020/21 IKASTURTERAKO MATRIKULA OFIZIALA

Matrikula irailaren 1etik irailaren 28ko 13:00ak arte egingo da, IKASGUNEA plataformaren bidez.

* MATRIKULA

* ORDUTEGIEN ESKAINTZA

AZTERKETA EGIN AURRETIK - PROTOKOLOA IKASLERIARENTZAT

ESKOLARA SARTU AURRETIK

• Sukarra duzuen ala ez begiratu beharko duzue etxean. 37┬║.3 baino geihago baduzue eskolara ez etorri. Eskola atarian ere hartuko da.

• Bakoitzak bere maskara ekarri beharko du.

• Bakoitzak azterketa egiteko bere materialarekin etorri beharko du (boligrafoa, lapitza, borragoma, tippex, etab.). Ezin izango da ezer beste inori eskatu edo beste norbaitekin konpartitu. Mesedez, saiatu ahalik eta gauza gutxien ekartzen.

• Bakoitzak bere edateko ura ekarri beharko du. Eskolan ezin izango da botila bete.

• Azterketa egitera sartu arte, kanpoko aldean (atarian) egon beharko zarete zain.

• Atezainek esango dizute noiz sartu.

• Eskolan eta gelan sartu aurretik, eskuak gel hidroalkoholikoarekin garbitu beharko dituzue.

AZTERKETA GELAN SARTU AURRETIK

• Pasillo edo eskaileretan ezin da inor gelditu (kanpotik azterketa gelara eta gelatik kanpora joan behar da zuzenean)

• Kafe-, ur- eta sandwich makinak ezin izango dira erabili.

• Ezin izango da igogailua erabili. Beharrezkoa denean, banan-banan erabiliko da.

• Eskailerak igo edo jaisterakoan, eskuinetik ibiliko gara eta bi metroko aldea utzi beharko da aurreko eta atzeko pertsonekiko.

• Ezin izango da pasilloetako aulkietan eseri.

• Eskailerako baranda edo beste eskolako altzaririk ez ukitzen saiatuko gara.

• Ateak ezin izango dira ukitu, komunetakoak izan ezik.

2019-20 IKASTURTEKO DEIALDIA

2019-2020 ikasturteko deialdiak ez dira zenbatuko ikasleek ikasten ari diren maila osatzeko dituzten deialdi guztietan.

MATRIKULARI UKO EGITEA

Indarrean zegoen epea zabaltzen da eta ikasle ofizialek egin diezaiokete uko matrikulari maiatzean zehar.

New York Trip News